有竹林、有武打、有舞劍、有劍舞、有譚盾、有張靚穎、有章子怡、有
葛優、有周迅、有黃曉明、有吳彥祖、有情慾、有裸露、有陰謀,咁樣一齣大片,點可以唔滿意呀?
唔滿意,因為無劇情、無節奏、無腦!根本就是華麗糖紙包著的一團空氣。 
作為重點的夜宴一場戲棚尾拉箱落雨收柴,皇帝拆穿陰謀之後忽然無無謂謂自殺,說是因得不到皇后的愛而自殺嗎?無交代過,計我話應該係先帝鬼上身報仇。
類似的來無蹤去無跡的理所當然劇情數不勝數駁不勝駁,人物很多但無靈魂大家都無戲可演,現代得很的對白出自古人之口,笑震全場。
中國版王子復仇記嗎?To be or not to be? This is really not  a question for this flim. :-> 
麻煩片商不要要求個個中國導演都整齣咁戲啦!十面埋伏係咁、無極係咁;而家夜宴又係咁!


arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()