利物浦和西班牙國家隊射手托利斯接受中國大陸傳媒訪問時展示 You will never walk alone 的橫幅為四川大地震受災者打氣和祈禱:「我在英國就一直密切關注著中國地震和中國人民抗震救災的消息,我為死難者感到難過,也為那些奮不顧身在災區實施救援的勇士們感到由衷的欽佩。此時此刻,我唯一想說的就是:我和你們在一起,我願意和所有中國朋友一起分擔痛苦和悲傷。」



一個外國人尚且如此,反而有些自己人的言論叫人更莫名其妙,以下是聽回來的:

(1)5月19日下午2:28
甲:咩事D人一齊響哂號??
乙:唔知呢!塞車掛?!!

(2)甲:四川大地震好大鑊!!
乙:我隔左3日先知有件咁事!!


(3)個妹妹係自己個blog 講: 「你地係咪嫌錢多先??係就唔該畀熊貓……四川已經係死城,真係徙錢。」呢位妹妹仔仲話, 「四川死多D人仲好,醫院唔使咁迫,唔使無位,仲可以少件廢物。」女生又話佢無捐錢,但佢學校都籌到3.6 萬元,另外又有美元、歐元同英鎊收,話四川今次真發達。她又寫: 「5.16 學校早會搞左個四川唔知咩,放左d 片,有段D人(災民)係咁喊,佢地喊到好似笑咁,搞到我笑左幾野。」

我想以上言論可能有點開玩笑或者搏出位成分,未必真係咁惡劣或者無知。
在這樣的大災難面前,惻忍之心人皆有之,應該是超越國界、宗教、種族和政見的。
衷心祝願死者安息;傷者康復;受災者盡快回復正常生活;無動於衷者快點覺醒。
arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()