ThisIsIt2.jpg

話說週日中午有兩個港燦去又一城看了MJ的「遺作」This is it,然後就有了以下對話:

叔:真係可惜,似乎本來個show會好好睇呢!
歐:(瞌睡中) 我只看了十五分鐘就覺得很悶啦!畢竟他死時我還未出世,對他認識不多呢!(叔按:原來歐巴桑未夠一歲!) 你見到戲院內很多「年輕人」都睡了嗎?
叔:這戲不錯呀!
歐:我認為這堆支離破碎的片段不能也不應被稱為戲。
叔:……咁起碼這個「Video Product」比我原本想像中要好多了,也不算太粗製濫造。
歐:如果你原來期待一齣「七日鮮」,如今來了一齣「九日鮮」,那可不代表它很認真啊!
叔:……可那些舞台效果呀,MV短片呀等等都很精彩呀。
歐:這些原本應該是DVD的 making of附錄,如今隨便剪剪就拿出來賺快錢發死人財啦!如果係電視睇我覺得OK,買票入場睇是不值得啦!
叔:……咁係個video product裡面都反映了MJ係幾咁認真同尊重今次演出,我好記得佢話:「This is why we need to rehersal!」,天皇巨星呢!
歐:做緊o野認真係應該,唔勤力點做得天皇巨星?
叔:……咁起碼MJ情感係真摯誠懇,佢成日祝福大家又關注地球環境。
歐:咁重視環保就唔應該燒咁多煙花,應該著一套衫由頭唱到尾!
叔:……(無言)
 
Findings 1: 呢個「Video Product」唔係人人o岩睇,睇前檢查一下自己「Fans 度」同「early 八十年代度」先好。
Findings 2: 影評人石琪:米高積遜遺作生動可觀 ,不過其實寫得好普通無乜分析同創見。
Findings 3: 「This is not it!」運動:戲院遇上派傳單的fans,為偶像為真相出錢出力出精神出時間叫大叔很敬佩 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()