11020301.jpg 

虎年最後一天雖然只有半天工作,不過工作量好似多過平時一整天。無辦法啦,很多東西要預早整定,好在同事們幫手,真係辛苦晒大家。

好不容易離開公司趕到銅鑼灣,今村同條街都係人頭湧湧。今村班師傅好輕鬆咁一邊執拾壽司吧一邊送走我地,我好似feel到佢地送走晒D客之後一齊 「Yeah」!

11020305.jpg 

唔知點解好離奇咁係都要去維園濕貨迫一迫,又好雀躍咁買左些少花......

然後轉戰花墟發覺買貴左,被迫買多點「溝淡」佢,不過無所謂,靚就OK啦!

11020304.jpg 

自己團年食簡單湯飯(歐巴桑按: 純屬大叔的個人意見),清清地十分不錯。

11020306.jpg 

再執執屋企同佈置一下,時候已經不早。

年末年始的時間總是過得特別快,虎年開心又「給力」,希望兔年更進一步。

大叔和歐巴桑恭祝各位「兔」氣揚眉,最緊要開開心心一年好過一年恭喜恭喜

arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()