DSCF6767  
宮津天橋立位列日本三景,和嚴島神社及松島齊名。講真去之前唔係太大期望,覺得唔係太特別,類似的連島沙州喺香港長州亦有,先前去過嘅小豆島天使之路亦都係呢種景色。
 
不過去到現場登上傘松公園觀望,感覺截然不同,現場睇實在宏偉得多,如同一條飛龍從天而降。同時成功「昆」到歐巴桑用奇奇怪怪嘅「股見」姿勢,單單係呢個表演已經值回票價。
DSCF6770  
 
另外仲有兩樣嘢係值得一提:
1. 傘松公園位於山上,上落可以選乘吊椅,無遮無掩加上清風和美景,令人心曠神怡。
DSCF6746  
2. 公園附近的海鮮十分馳名,尤其沙甸魚無論罐頭抑或新鮮燒烤都罕見地好吃,而且價錢不貴。鄰近手信店有售,而曬乾的章魚拿來煲湯也是極佳。
P1030004  
 
同日增遊距天橋立半個小時車程的伊根舟屋,當地漁民特別設計屋宇一半在陸上,但向海一面則可以泊入小艇和香港大澳的棚屋類似。
DSCF6850  
伊根灣漁村規模不算大,高低錯落間只建有約二百三十間兩層或三層的傳統日式屋子,據說所有現存的屋都是國定文化財古跡,外觀不可以隨便改動。駕車其中,道路婉延,傍海而奔,小屋沿岸建築,寧靜安逸十分舒服。海中有頗多養殖魚排,相信不少居民現已不再埔魚,而是靠養殖為生。
P1020982  
當我們兩個港燦在當地鬼鬼崇崇地徘徊時,幸運獲得一位老太太邀請進屋參觀,當天是工作天遊客不多,而她竟然如此信任我倆,讓我們進屋打攪實在非常驚訝,也真的十分感謝,機會難得呢!
DSCF6834  
 


 
登.....
300713  
 
千呼萬喚....萬眾期待....熱心「神秘讀者」提供資料的疑似大叔股見圖
arrow
arrow
    文章標籤
    天橋立 伊根舟屋 宮津
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()