大叔枱頭用緊一隻19吋CRT平面方角的顯示器,親戚朋友上來見到都覺得很奇怪:怎麼到今時今日都不換一部LCD薄屏,其實這裡牽涉一個童年故事……
小時候的大叔很窮(歐巴桑按: Really??) ,初中時有架Apple II plus玩玩已經很好,Basic、Pascal、Fortran都是在那機學來的,如今當然都忘得一幹二淨了。
有部電腦用已經好好,其他都不敢要求太多了,例如隻Monitor就是當年流行的green mon,即是睇一日會令你覺得自己有青光眼那種。
有一天,上同學家玩PC,佢隻Monitor彩色之餘又大又靚,連個design都好似trendy很多。
隻Monitor上面就係寫住NEC Multisync,自然而然就成為dream mon……
咁到大叔可以自己拿主意的時候,立即就走去買左一隻,然後一用就用到如今,除非佢壞,否則我是不打算換的了。
這一陣子歐巴桑話要換Monitor,走出去睇左轉,先發現這個牌子甚少LCD在買,規格和價錢都不佳,不期然竟有點失望……

(歐巴桑按: 大叔又想借歐巴桑「過橋」買新玩具啦! 哼!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()