住在同一間屋和使用同一個信箱,男女主角可以寫信互相溝通,但是卻不可以立即見面,因為兩個人之間相距兩年時間……
說到這裡就不用多介紹大家都知道是《觸不到的戀人》,近日鬼佬版的《情留戀屋》一區影碟也有售了,於是又去買了回來。同一齣戲買幾個版本,因為十分喜歡嘛! (左至右:當年舊韓版、前年remaster新韓版、今年美版一區)


同時同一個故事在不同導演的手中有不同處理,看看對於學習怎樣當導演或者拍攝短片頗有幫助。
例如這個個案,韓版在前,男女主角是十分年輕的(二十歲上下)李政宰和全智賢,電影就把他們塑造成兩個孤兒一樣,無家人,和外界無聯繫。一味著力玩鏡頭玩氣氛,以feel出發,很多內容其實都無講清楚。


到荷理活買版權翻拍,手上個cast係奇洛李維斯同姍迪拿布洛,成個外型上心境上upgrade到三十幾四十歲。而且韓版珠玉在前,美版又純行feel一定衰硬,於是佢玩補充。男女主角有背景、有工作、有屋企人、有愛侶,除了信中人之外多了很多其他interaction,補足了韓版裡唔清唔楚的內容,又過到骨有功課交。

當然,合理是兩齣片的共同死穴,如果你又好似歐巴桑咁多問題
「點解唔打手提?點解唔查黃頁?點解唔找上門?點解唔去工作地點等佢?點解既然男主角無死又唔去餐廳?」
全部都解唔通!
所以唔該熄左個腦先睇,用個心去浪漫下得架啦!


arrow
arrow
    全站熱搜

    pigsfarm 發表在 痞客邦 留言(9) 人氣()